نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4370
-
الف
+

تصویری جدید از گریم «شهاب حسینی» در «مست عشق»

تصویری از گریم متفاوت «شهاب حسینی» بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران در فلم «مست عشق» منتشر شد.

به گزارش آی فیلم 2، درحالی که چند سکانس کوتاه از فلمبرداری فلم سینمایی «مست عشق» به «حسن فتحی» به دلیل شیوع ویروس کرونا باقی مانده است، تصویری از گریم متفاوت «شهاب حسینی» بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران در این فلم منتشر شده است.

«شهاب حسینی» در این فلم نقش «شمس تبریزی» را ایفا می کند و از دیگر بازیگران پرآوازه آن نیز می توان به «پارسا پیروزفر» در نقش «مولانا» اشاره کرد.

«مهران برومند» تهیه کننده این فلم به تازگی اعلام کرده است فلمبرداری تنها چند سکانس کوتاه از «مست عشق» به دلیل شیوع ویروس کرونا باقی مانده که پس از رفع محدودیت‌های کرونا و باز شدن مرزها به اتمام خواهد رسید. همچنین تدوین این فلم درحال انجام است و امور تخنیکی پس از تولید از جمله صداگذاری نیز همزمان در ترکیه انجام می‌شود.

برومند گفت: با توجه به شرایط موجود، پیش بینی ما برای زمان اتمام کامل پروژه، پایان مراحل تخنیکی و رسیدن به مرحله آماده نمایش، اخیر تابستان است ولی زمان اکران آن، بستگی کامل به اوضاع نمایش فلم در سینماهای ایران و جهان دارد.

ساخت «مست عشق» با حضور بازیگران شناخته شده ایرانی و ترکیه‌ای از سال گذشته در ترکیه آغاز شد. 

«حسام منظور» در نقش حسام‌الدین چلبی، همنشین و شاگرد مولانا، «هانده ارچل» در نقش کیمیا خاتون، «بنسو سورال» در نقش مریم، «وراک توزکوپاران» در نقش سلطان ولد فرزند بزرگ مولانا، «بوران کوزوم» در نقش علاءالدین پسر سخت گیر، زودرنج و بلند پرواز مولانا از جمله بازیگران این فلم هستند. 

درپیوند با این خبر بخوانید:

نقش «شمس تبریزی» به شهاب ایران رسید

م ح

نظر شما
ارسال نظر